Betalingsmogelijkheden voor klanten

 

Als klant van b&d administratie partners kunt u zelf op welke wijze u uw administratie aan ons uit wil besteden. U betaald vooraf voor nog door ons te leveren diensten.  

 

Vooraf maakt b&d adminsitratie partners een inschatting van de administratie werkzaamheden. Alle abonnementen zijn gebaseerd op de volgende onderlinge afspraken.

 

  • U levert u gehele administratie conform afspraak op jaar/ kwartaal/ maand basis bij ons aan; 
  • Wij verwerken uw administratie conform abonnement en verzorgen uw belastingaangiftes en eventuele correcties ;
  • Wij rekenen voor het abonnement een vast bedrag per jaar zonder bijkomende (advies)kosten;
  • Wij geven advies welk abonnement in uw situatie voor u het meest passend is maar U bent vrij in uw keuzewelk abonnement u wilt;
  • Geen opzegtermijn/automatische verlenging; U zit na afloop boekjaar dus nergens “aan vast”;

Door deze aanlevering kan b&d administratie partners accuraat en snel werken, vandaar de voordelige prijs. 
 

Wij van b&d administratie partners begrijpen heel goed dat het voor u als ondernemer niet altijd uitkomt om het gehele bedrag in 1 keer aan ons te voldoen. Voor onze abonnementen bestaat de mogelijkheid om gespreid te betalen. U kunt het factuurbedrag periodiek aan ons overmaken of u geeft hiervoor een machting tot automatische incasso af aan b&d administratie partners. 
 

De enige voorwaarden die wij hier aan verbinden is dat het totale bedrag uiterlijk op 31 december van het (factuur)jaar geheel voldaan dient te zijn, ten gunste van rekening NL69RABO0157757382 t.n.v. b&d administratie partners te Alblasserdam onder vermelding van het bijbehorende factuurnummer.


Op de factuur zullen wij een aantal betalingsdata vermelden. Deze dat nemen wij ook op in onze debiteurenadministratie. Dit systeem zal u vanaf medio september, indien u minder betaald heeft dan t.o.v. de vermelde data te verwachten is, informeren hoeveel u nog dient te voldoen voor 31-12-XXXX. Mocht u na 31 december nog bedragen verschuldigd zijn aan ons dan zullen wij u overdragen naar ons reguliere incassotraject.

Waar voor uw geld

 

Bij b&d administratie partners krijgt u waar voor uw geld. 

 

Schoenendoos

LET OP: Extra administratie werk zoals bijvoorbeeld sorteren van facturen (aanleveren in een schoenendoos), investeringsbegroting, financieringsbegroting en exploitatiebegroting worden tegen 52.50 euro excl 21 % BTW in rekening gebracht.

 

Meer informatie

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over uitbesteden aan b&d administratie partners?

Vul het formulier hieronder in of bel naar 078-8880233 en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.